Categories
Uncategorized

لاغری پایین تنه

اگر شما هم علاقه مند به دانستن نکات لاغری پایین تنه هستید، با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

 لاغری پایین تنه

لاغری پایین تنه و داشتن تناسب امروزه یک ضرورت است. شما باید در جامعه ظاهر زیبایی داشته باشید تا بتوانید جایگاه اجتماعی که می‌خواهید را بدست بیاورید.

همچنین این گونه به سلامتی خود هم توجه می‌کنید.

شما با خواندن این مقاله و عمل به توصیه‌های آن می‌توانید پایین تنه زیبا و بدنی سالم داشته باشید.

 تناسب اندام پایین تنه

لاغری پایین تنه
لاغری پایین تنه

تناسب اندام به حالتی گفته می‌شود که شما با رعایت عادت غذایی و انجام ورزش به فرم بدنی دلخواه دست پیدا می‌کنید. زمانی که شما تناسب اندام داشته باشید علاوه بر سلامت جسمی، سلامتی روحی هم بدست می‌آورید و اعتماد به نفس شما افزایش پیدا می‌کند.

شما می‌توانید همان طور که گفته شد با رعایت رژیم غذایی و انجام ورزش‌های روزانه شما می‌توانید تناسب اندام داشته باشید و این موضوع برای پایین تنه هم برقرار است. ما در ادامه بهترین ورزش‌ها برای لاغری پایین تنه را برای شما شرح خواهیم داد.

بهترین ورزش برای لاغری پایین تنه

لاغری پایین تنه
لاغری پایین تنه

ران و باسن محلی است که در آن چربی به سادگی انباشه می‌شود و فرم بدنی را از حالت عادی خارج می‌کند. همان طور که می‌دانید بهترین روش برای لاغری پایین تنه ورزش است.  ما در این قسمت قصد داریم تمرین‌هایی که شما می‌توانید در منزل به سادگی انجام دهید را معرفی می‌کنیم.

  1. اسکات

بهترین تمرین برای لاغری پایین تنه اسکات است. شما تمرین اسکات را می‌توانید در باشگاه انجام دهید یا در خانه انجام دهید. اگر خواستید این تمرین را در باشگاه و با دستگاه انجام دهید حتماً با مربی باشگاه یا مربی خودتان هماهنگ کنید و زیر نظر مربی این تمرین را انجام دهید.

شما می‌توانید این تمرین را داخل منزل هم انجام دهید. کافی است که شما پا‌ها را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید. روی پاهای خود بشینید در این تمرین مهم است که زانوها جلوتر از نوک پنجه نرود.

  1. لارنژ و لارنژ برعکس

لارنژ و لانرژ برعکس تمرینی است که به شدت پایین تنه شما را درگیر می‌کند. این تمرین به این شکل است که یک پا را مثل قدم بر داشتن بر می‌داریم. تفاوت لارنژ و لارنژ برعکس رونده بودن لارنژ و ایستا بودن لارنژ برعکس است.

  1. حرکت پله

شما می‌توانید میز کوچکی، بالشت یا پشتی زیر پای خود قرار دهید و از هر بار با یک پا از آن بالا بروید. این حرکت شبیه سازی خوبی برای بالا و پایین رفتن از پله است. با این روش ضربان قلب شما بالا می‌رود و شما با این حرکت سریع تر می‌توانید به حالت بدنی که مد نظر دارد دست پیدا کنید.

  1. حرکت پل

این حرکت خیلی به شما برای فرم دهی باسن کمک می‌کند. شما برای این حرکت لازم است دراز بکشید. سپس زانوی خودتان را خم کنید و باسن خود را بالا و پایین کنید.

  1. پیاده‌روی تند

شما می‌توانید در خانه به صورت تند پیاده وری کنید. در شرایط فعلی بیشتر خانه‌ها دارای مساحت کمی هستند و شما نمی توانید به سادگی پیاده‌روی تند داشته باشید ولی می‌توانید به صورت تند به تمامی نقاط خانه بروید. این گونه شما پیاده‌روی تندی داشته اید و از تکرار مسیر خسته نمی شوید.

این پنج تمرین به شما کمک می‌کند که در خانه و بدون نیاز به باشگاه به تناسب اندام پایین تنه دست پیدا کنید.

لاغری سریع پایین تنه

لاغری پایین تنه
لاغری پایین تنه

تناسب اندام سریع و لاغری سریع پایین تنه امری است که با ورزش و رژیم غذایی به دست نمی آید. شما برای لاغری سریع پایین تنه نیاز به عمل جراحی دارید. در حال حاضر روش‌های مختلفی برای عمل‌های زیبایی وجود دارد.

پر ترفدار ترین عمل زیبایی پایین تنه، لیفتینگ ران است. در این روش چربی‌های اضافه خارج شده، قسمت‌هایی که افتادگی دارند بالا کشیده می‌شود، عضلات سفت می‌شود. علاوه بر این، از طریق عمل زیبایی ران می‌توان ظاهر لگن و باسن فرد را نیز بهبود بخشید.

این روش هم مانند تمامی عمل‌های زیبایی دارای معایب و مزایای مخصوص به خودش است.

5 درمان چاقی پایین تنه در خانه

5 درمانی که شما می‌توانید در خانه انجام دهید و موجب می‌شود شما لاغری پایین تنه خود را بدست بیاورید و اندام زیبا داشته باشید را در این قسمت توضیح می‌دهیم.

  1. آب

شما با خوردن 8 تا 10 لیوان آب یا خورد میوه‌هایی که آب زیادی دارند می‌توانید سرعت متابولیک بدن خود افزایش دهید. طبق تحقیقاتی که انجام شده نوشیدن آب در مردان و زنان سرعت متابولیک را تا 30 دصد افزلیش می‌دهد.

  1. مراقبه و یوگا

لاغری پایین تنه
لاغری پایین تنه

طبق اسناد و تحقیقات کسانی که روزانه یوگا و مراقبه انجام می‌دهند دارای سلامت بدنی و تناسب اندام هستند. همچنین مشخص شده بوگا و کنترل ذهن یک جایگزین خوب برای داروهای شیمیای است.

شما با تکرار و تمرین یوگا کاملاً می‌توانید تناسب اندام پایین تنه داشته باشید و حتی دیگر تمرین‌ها و درمان‌ها را انجام ندهید.

  1. روغن نارگیل

شما روغن نارگیل را روی قسمتی که می‌خواهید بریزید و 15 دقیقه ماساژ دهید. روغن نارگیل دارای مواد معدنی شگفت انگیزی است که به موجب می‌شود عضلات شما سفت بشود و در ران‌های شما لاغر شود.

  1. سرکه سیب

سرکه سیب را با روغن زیتون و نارگیل مخلوط کنید و روی قسمت ران‌ها بمالید و ماساژ دهید. بعد با آب ولرم بشویید. سرکه سیب با کنترل کلسترول و چربی بعد از غذا موجب می‌شود چربی‌ها در آن ناحیه جمع نشوند و پیوند‌های بین چربی‌ها را می‌شکند.

  1. قهوه

قهوه موجب می‌شود گردش خون در بدن بهتر انجام شود و همچنین موجب می‌شود پوست رطوبت خود را حفظ کند.  همچنین قهوه موجب سفت شدن ماهیچه‌ها می‌شود که این امر موجب لاغری پایین تنه می‌شود.

مواد غذایی که پایین تنه را چاق می‌کند

در این قسمت قصد داریم مواد غذایی که خیلی به شما در تناسب اندام پایین تنه کمک کنه بپردازیم. اولین غذایی که به شما کمک می‌کند پایین تنه خوبی داشته باشید ماهی است.

ماهی درای چربی غیر اشتباه است. چربی غیر اشباع به سادگی از بدن انسان دفع می‌شود. همچنین ماهی سرشار از مواد معدنی است. مواد معدنی ماهی به خوبی نیاز بدنی شما را تأمین می‌کند.

فلفل دلمه قرمز، سویا، زرد چوبه، تخم مرغ، کیوی و خیار دیگر مواد غذایی هستند که به شما در مسیر تناسب اندام و لاغری پایین تنه کمک می‌کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *